Quran aur hadis scenpage ke sath ilm e gaib hazir nazir namaz ka bayan noor bashar wahabi ka aitraz ka jawab eid e milad un nabi WASEELA imam ke piche surah fathiha na padhne ki dalil wahabi ka Redd Badmazhab ka radd batil firqe ka Redd ilm e gaib milad un nabi sallahu alaihi wasallam

Sawab ki Niyat Se Donet Kijiye paypal se

Name of drop-down menu

Hot Posts

Saturday, 21 May 2016

🌟Kiya Taweez Gale me Dalna(Latkana) Shirk hai ??? 💫

🌟Kiya Taweez Gale me Dalna(Latkana) Shirk hai ??? 💫

Mere Islami bhaiyo Bad-mazhab es Hadees ko bata ker Bhole Bhale Iman walon ko Dhoka deyne ki koshish karte hain k Taweez bandhna Shirk hai 👇

Hazrate Abdulah Raziallahu Taala Anhu ne farmaya mey ne Rasullullah Sallallahu Alyhi w Sallam ko farmate huwey suna "Beyshak jado,Ganda aur Totka Shirk hai". Hazrate Zainab Raziallahu Taala Anha ka bayan hai k mai arz guzar huwi k aap ye kis tarah farmate hain, jab k khuda ki Qasam mere aankh me shiddat ka dard hai tu mey fulaan Yahudi k pass Dam karwane jati, jub wo Dam karta tu mujhey Aaram wo Sukoon hojata.
Hazrate Abdullah Raziallahu Taala Anhu ne farmaya k ye tu Shaitan ki Kartut hai, kiyon ki jub jhad phonk ki jati tu Shaitan usey apne hath se Kam kiya karta.Tumhare liye wahi kahna kafi tha jo Rasullullah Sallallahualyhi w Sallam kaha karte :-
" AY LOGON K RAB BIMARI DOOR FARMA SHIFA DEYNE WALA TU HAI. SHIFA NAHI HAI MAGER TERI EYSI SHIFA JO BIMARI KO BAQI NAHI CHOODTI".

(Sunan Ibne Daud jild 3, Bab :- Taweez latkane ka Bayan, Hadees no :- 486)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hadees k Alfaz hain "Jado, Ganda,Toka aur jhad phonk Shirk hai, aur Yahodiyon aur kafiron k pass jane se mana farmaya gaya es ki wajeh ye hai k wo Shaitano se madad lete hain aur us me Kufri Kalemat ka estemal karte hain.

ab aaeye us Hadees Shareef ko Mulahiza farmaeye k "jis Taweez ya Dam me Shirki Alfaz na ho uska Estemal Jaez hai 👇


🌹🌴🌹🌴🌹🌴🌹🌴🌹🌴
Hazrate Aof bin Malik Raziallahu Taala Anhu ne farmaya "Hum daor-e-Jahiliyat me DAM kiya karte they. Lihaza arz guzar huwey k ' Ya Rasool Allah Sallallahu Alyhi w Sallam es bare me kiya Ershad hai ? (Aap Sallallahualyhi W Sallam ne) farmaya jo kuch padh ker DAM karte they wo mere samne Bayan karo (Padh ker Sunao) kiyon k "US DAM KA KOI MAZAEQA (haraj) NAHI JIS ME SHIRK NA HO".

(Sunan Ibne Daud jild 3, Tib ka Bayan, Bab :- Dam karne ka Bayan, Hadees no :- 489)
🌴💐🌴💐🌴💐🌴💐🌴💐

ab Aaeye us Hadees Shareef ko bhi Mulahiza farmaeye jis se Sabit hota hai k Galey me Taweez bandhna jaez hai.👇


 Umro bin Shoib k walid Majid ne un k jadde Amjad se Riwayat ki hai k Rasullullah Sallahualyhi w Sallam pareshani k Waqt kahne k liye ye Kalimaat sikhaya karte " PANAH LEYTA HON MEY ALLAH TAALA K MUKAMMAL KALIMAT KI US K GHAZAB SE AUR US K BANDO KI BURAE SE AUR SHAITANO K WASWASON SE AUR US SE K WO MERE PASS AAYE ".
Chunanchey Hazrate Abdullah bin Umro ye Dua apne un Beytoon ko sikhaya karte jo Samajhdar hote aur jo an-samajh (Na-Samajh) hote un k Galoon me likh (Taweez bana) ker Latka diya karte.

(Sunan Ibne Daud jild 3, Tib ka Bayan, Bab :- Dam kis Tarah Lareen ?, Hadees no :- 496)

--------------

Ibne Temiya Marne Ke Baad Usse Barkaat Haasil. . Ke Liye Kiya Kiya Bidaate Hui Dekiye

Ibne Temiya Ke Shagird Ibne Kaseer Farmate Hain

Juwo (Hair Insects) Ki Wajah Se Ibne Taimia Ne Apne Gale Mein (Daga) Taawiz Dal Rakha Tha,Us Tawiz Ko 150 Dhiram Mein Sale Kiya Gaya .
"Fir Ek JamaT Ne Maiyaat Ke Pass Baitkar Quraan Pade Aur Ibne Taimiya k Gusal Se Bacha Hua Paani Tabarruk (Holy Water) Ki Tarah Apas Mein Distribute kar Rahe The Aur Sar Pe Jo Rumal Tha Aur Uske Kapdo Ko 500 Dhiram Bej Di Gayi Aur Ibne e Taymiya k BADAN ko Beri k jinn PaTTon se GusaL Diya Gaya Tha, Woh Baaqi Maanda PaTTeY Aapas MeY TAQSEEM KarLiye"Aur  Log Kahi Din Tak Musalsal Kaseer Din Tak Subah Sham Ibne Temiya Ki Qabar Par Jate Rahe, Iske Pass Raato Din Guzar Karte

[AL-BIDAYA WAN-NIHAYAYA
BY Hafiz ibn E Kaseer StudenT of ibn E Taimiya]


Ye Book Wahabism Ki Hain Aur Wo Log Ahle Sunnat Ko Mushreekh Qarar  Dete Hain Jabke  Unhe Apne Ghar ka Hi Pata Nahi...

Gussa Aaye To Imam Ibne Kaseer Par Nikalna...!!

Scan page 👇🏻 👇🏻👇

**************************




TAWEEZ JAIZ HAI ABU DAUD SHARIF HADEES E PAK SCENPAGE 👇
*********************************




تعویذ دینا جائز ہے وہ بھی غیر مسلم کو وہابی فتویٰ
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
شرع کے مطابق تعویذ پہننا اور دینا ایک جائز اور اچھی نیت پر باعث ثواب عمل ہے اِسے شرک، ناجائز، حرام وغیرہ کہنا جہالت اور علم دین سے دوری ہے جن احادیث میں تعویذکی ممانعت آئی ہے وہ شرکیہ الفاظ پر لکھے گئے تعویذات ہیں ۔

اگر کوئی میں نہ مانوں کا کلمہ ہی پڑھتا رہے اور ہر قسم کے تعویذات کو شرک اور گناہ سے تعبیر کرے تو اُسے چاہیے کہ پہلے اپنے مسلک کے اُن تعویذ فروش مولویوں پر فتوی لگائے جو نہ صرف مسلمانوں کو تعویذ دیتے تھے بلکہ اگر کوئی غیر مسلم بھی آجائے تو اُسے بھی اِس بدعت سے نوازتے تھے جیسا کہ  "فتاوی اہلحدیث" جلد اوّل صفحہ نمبر 201 از وہابی محدث عبداللہ روپڑی امرتسری میں ایک سوال کے جواب میں اس کی تصریح ہے کہ : غیر مسلم کو تعویذ دیا جاسکتا ہے مگر آیات قرآنیہ نہ لکھی ہوں میں(عبداللہ روپڑی) اسکا ترجمہ لکھ کر دے دیتا ہوں یا کچھ اور۔(فتاویٰ اہلحدیث جلد اوّل صفحہ نمبر 201 وہابی محدث عبد اللہ روپڑی)

(1) اب ذریتِ نجدیہ سے بندہ پوچھے کہ غیر مسلم کو قرآنی آیات کا ترجمہ لکھ کر تعویذ بنا کر دینا جائز ہے کس حدیث میں آیا ہے کہ غیر مسلموں کو بھی تعویذ دیئے جاسکتے ہیں وہ بھی قرآنی آیات کے ترجمے کیساتھ ؟

(2) یہ جو آخر میں لکھا ہے "یا کچھ اور" اس سے مراد کیا ہے کیا اس کا ثبوت قرآن و حدیث میں ہے اگر نہیں تو آپ یہ کام کرکے اپنے ہی اصولوں کے مطابق بدعتی ٹھہرے


(3) نیز سعودی مطوے مسجد نبوی میں آئے دن کسی عام مسلمان کو گھیر کر اُسے پریشان کرتے ہیں کہ حدیث میں تعویذ پہننے کی سخت ممانعت ہے ، قرآن کی آیت کو گلے میں نہ ڈالو بلکہ پڑھو اس سے شفا ہوگی وغیرہ وغیرہ اِن مطوؤں کو اتنا بھی علم نہیں کہ پاکستانی کئی وہابی مولوی تعویذ کے جواز کے قائل ہیں اور دیتے بھی ہیں پارٹ ٹائم کئی نے تو دکانداری بھی کھولی ہے اور ہم یہاں حرم میں آدھی سے زیادہ اُمت کو مشرک بنارہے ہیں - پہلے اپنے گھر کی خبر لو بعد میں باہر تبلیغ کرنا - تمہارے مولوی تو کافروں کو بھی تعویذ دے رہے ہیں اور تمہیں مسلمان کے گلے میں لٹکا شرعی تعویذ تکلیف دے رہا -
کیا وجہ ہے تمہارا دین اور ہے یا اُنکا ؟

کون گنہگار ہے تم یا وہ ؟

حق پر کون باطل پر کون ہے ؟

پہلے آپس میں اس مسئلہ کو سُلجھا لو اُمت محمدیہ کو بعد میں جہنم بھیجنا اور بعد میں شرک کے فتوے لگانا ۔ علمی بحوالہ جواب کا منتظر ڈاکٹر فیض احمد چشتی)
SCENPAGE 👇
*********************************

امام  احمد بن حنبل رحمۃُ اللہ علیہ فرماتے ہیں تعویذ دینے میں کوئی حرج نہیں ۔اسلاف  تعویذ دیا کرتے تھے۔
📚(زادالمعاد جلد 3 ،4 صفحہ 572 علامہ ابن قیم جوزی ممدوح وہابیہ)👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
SCENPAGE 👇
*******************************
عورت کو قرآنی ایات کا تعویذ دیں رحم پر باندھے ،سردرد کا دم تعویذ سب جائز ہیں ۔ ۔۔

📚(اعمال قرآنی صفحہ نمبر 24 حکیم الامتِ دیوبند علامہ اشرف علی تھانوی صاحب )👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
SCENPAGE 👇👇🏼👇🏼👇🏼


***************************

راجح قول یہ ہے کہ قرآنی آیات و کلمات کا تعویذ دینا گلے میں پہننا جائز ہے حضرت عبد اللہ بن عمر رضی اللہ عنہما ایسا ہی کرتے تھے

📚(فتاویٰ ثنائیہ جلد 1 صفحہ 339 وہابی)👇🏼👇🏼👇🏼
SCENPAGE 👇


****************************
قرآنی آیات پر مشتمل تعویذات کو تمیمہ  کہنا قرآن و سنت کی ہتک ہے اس پاکیزہ کلام کو یہ بُرا نام دینا غُلو ہے ۔ اور فائدہ میں لکھا دم کرنا صحیح احادیث سے ثابت ہے اور اس کی تاثیر ہوتی ہے ۔ (سُنن ابُو داود جلد 4 صفحہ 47 زبیر علی زئی غیر مقلد اہلحدیث)

اب کیا کہتے ہیں غیر کے مقلد وہابی نام نہاد اہلحدیث حضرات جو مسلکی تعصب میں اس حد تک گِر چکے ہیں کہ قرآن کریم کی آیات کو تمیمہ جیسا برا نام دے کر مخالفین پر کفر و شرک کے فتوے لگاتے ہیں جبکہ حقیقت یہ ہے کہ یہ لوگ در اصل گستاخان قرآن ہیں جو قرآن کی آیات مقدسہ کی توہین و ہتک کرتے ہیں بقول محدث الوہابیہ غیر مقلدین زبیر علی زئی صاحب پڑھیئے ان کی شرح ابو داود کا اسکن اور ان گستاخوں بے ادبوں کے اصلی چہرے پہچانیئے ۔👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

****************************



تعویز لکھنا صحابہ و سلف صالحین سے ثابت ہیں ، غیر مقلد ثنا اللہ مدنی کا اقرار ۔۔

ان سے تعویز لکھنے اور استعمال کرنے والے کے تعلق سے سوال ہوا کہ کیا یہ لوگ مشرک ہیں تو اس پر ان کا جواب ملاحظہ فرمائیں ۔۔

" جواب : صحابہ کرام اور سلف صالحین کی ایک جماعت سے تعویز لکھنا ثابت ہے ۔ ان پر کیا فتویٰ صادر کریں گے ۔
هدانا الله و اياكم .
حدیث میں جس تعویز کو شرک کہا گیا ہے وہ جعلی تعویزی منکے ہے ۔ مسند امام احمد کی روایت میں اس حدیث کے سبب ورود میں اس امر کی طرف اشارہ موجود ہے ۔

( فتاویٰ ثنائیہ مدنیہ ، جلد سوم ، ص 543 )


تعویز پر شرک کا فتویٰ دینے والے حضرات کے لئے لمحہ فکریہ ۔۔ سوچیں جو کام صحابہ کرام و سلف صالحین سے ثابت ہیں اسے شرک کہہ کر آپ کن ذاتوں پر شرک کے فتویٰ جڑ رہے ہیں ۔۔

اللہ تعالیٰ ہدایت دیں ۔۔
آمین ۔۔
************************************
*wahabiyat ki maut* 👇🏽👊🏽😅

3 wahabi ki gawahi
Shaykh Abu Ammaar Umar Farooq Sa’adi

Shaykh salahuddin Yusuf aur

Shaykh Zubair Ali zai Maujood hai, Kehte hai ke👇🏽

“Lekin Aisa Ta’aweezaat jo Aayaat e Quraaniya aur Masnoon Duaaye par Mushtamil ho, Unhe Tameemah Kehna Quraan wa Sunnat ki Be-Hurmanti hai.

Is Pakeezah Kalaam ko Buraa Naam Dena Narawa Ghulu (Najayez Ghulu) hai.

 Isi Tarah Aage Chalkar Kehte hai ke

Magar Kalaam ullah ya Masnoon Duaaye ko Tameemah Jaisa Buraa Naam Dena Bahut Zulm hai.

(Sunan e Abi Dawud : Jild 4 : Safa 47, Darussalaam Edition)


👆🏽chapi wahabiyo k idaare me

scan 👇🏽

************************************

*💢Taviz Badhne Ka Sboot Hadis Me💢*

🌹Huzoor صلى اللّٰه تعالىٰ عليه وسلم Irshad Faramate Hain Jab Koi Tum Mein Say Neend Mein chaunk Pade kahe “اعوذ say یحزرونTak Yani Main Allah عزوجل puri Bataun Ki Panah Mein Aata Hun Uskay gazab Say Aur Azab Say Aur Uskay Bandun Kay Fasad Say Aur Waswasaun say Shaitan Kay Aur us Say Kay wo hamare pas Aayen So Wo Khawab use Zarar na Kare ga Abdullah Bin Umro رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Sikhate Thay Usko Jo Balig Hota Tha Unki Aulad say Aur Jo Na Baligh Hota Tha Us Kay Galey Mein Latka Detay Thy 

*📔{Tirmizi Vol 2 Page 972 Wahabi Tarjama}*

💢Hazrat Mulla Ali Qari رحمة الله عليه​ Aur Masla Taweez

🌹Huzoor صلى اللّٰه تعالىٰ عليه وسلم Irshad Faramate Hain Jab Koi Tum Mein Say Neend Mein chaunk Pade kahe “اعوذ say یحزرونTak Yani Main Allah عزوجل puri Bataun Ki Panah Mein Aata Hun Uskay gazab Say Aur Azab Say Aur Uskay Bandun Kay Fasad Say Aur Waswasaun say Shaitan Kay Aur us Say Kay wo hamare pas Aayen So Wo Khawab use Zarar na Kare ga Abdullah Bin Umro رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Sikhate Thay Usko Jo Balig Hota Tha Unki Aulad say Aur Jo Na Baligh Hota Tha Us Kay Galey Mein Latka Detay Thy 

📔{Tirmizi Vol 2 Page 972 Wahabi Tarjama}

*Tirmizi Ki isi Hadees Kay tahat Hazrat Mulla Ali Qari رحمة الله عليه​ Likhtay Hain “Jin Tawizat Mein Allah عزوجل Kay Amaa Hun Unko latkane Kay Liye Ye Hadees Asal hai*

📔(Mirqat Sharah Mishqat Vol 5 Page 384,)

 _____________________________________________

*Taweez Kay Jaiz Honay Par Daleel*


🌺 Taweez ke Jayez Hone par Tabain ke Aqwaal sanad e Saheeh ke Maujood hai

Tabaeeen unhe kehte hai Jo Sahabie~Rasool se mile ho halaate imaan k saath 

 [Alhamdulillah],

 Tarteeb waar unki Riwayaat Mulaaheza Farmaaye :


حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ، عَنِ ابْنِ أَبِي خَالِدٍ، عَنْ فِرَاسٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ: «لَا بَأْسَ بِالتَّعْوِيذِ مِنَ الْقُرْآنِ يُعَلَّقُ عَلَى الْإِنْسَانِ»

Sanad :

Imam Ibn Maeen
 Ibn Abi Zayeda 
 Ibn Abi Khalid  –> Firaas 
 Imam Shaibii
RadiAllahu anho

Matan

👉Imam Shaibii Rehmatullah alaih Farmaate hai ke Insaan ka Quraan ki Taweez Latkaane me Koi Harj Nahi hai.

(Note:jin taweez ki manaiyat hai Hadees shareef me wo shirkiya kufriya taweez k baare me hai)

 (Juz e Saani Min Hadees e Yahiya Ibn Maeen : Safa 215, Raqm no 159)



Sanad ke Raaviyo ka Mukhtasar Ta’aruf :

1 – Imam Yahiya Bin  Maeen rehmatUllah alaih 
👉Saheeh Bukhari , Saheeh Muslim aur Sunan e Arba ke Raavi hai.

Neez Zabardast Siqa, Imam aur Hafiz hai aur Aimma ne unko Imam ul Muhaddiseen aur Imam ul Jarah wa Ta’adeel Qaraar diya hai.

(Taqreeb : Jild 1 : Safa 597, Raqm no 7651)

(Al Kaashif : Jild 2 : Safa 376, Raqm no 6250)

👉2 –  Ibn Abi Zayeda Rehmatullah alaih hai Jinka Pura Naam Yahiya Ibn Zakarriya Ibn abi Zayeda hai.

Saheeh Bukhari , Saheeh Muslim aur Sunan e Arba ke Raavi hai.

Yeh bhi Siqa aur Muttaqi hai. (Taqreeb : Raqm no 7548)

3 – Ibn abi Khalid hai aur Inka Pura naam Ismail bin abi Khalid rehmatullah alaih. hai.

Kutub e Sitta ke Raavi hone ke Saat Saat Siqa bhi hai. (Taqreeb : Raqm no 438)

4 – Firaas bin Yahiya Rh. hai.

Saheeh Bukhari , Saheeh Muslim aur Sunan e Arba ke Raavi hai.

Aur Imam Ahmed bin Hambal 
 Imam Nasaai 
 Imam Ibn Maeen 
 Imam Ibn Hibban 
 Imam Ibn Shaheen  Imam Ijli rh
 Imam Ammaar
aur Imam Yaqoob bin Shaiba 
. ne SIQA Qaraar diya hai. 

(Tehzeeb ut Tehzeeb : Jild 8 : Safa 259-260, Raqm no 483)

👉5 – Aamir Shaibii Rh. hai.

Yeh bhi Saheeh Bukhari wa Muslim aur Sunan e Arba ke Raavi hai.

Aur SIQA, Mashoor, Faazil aur Faqi hai.(Taqreeb : Raqm no 3092)

Lehaaza Yeh Riwayat Bilkul Saheeh hai aur Bukhari wa Muslim ki Shart par hai.

Wazaahat :

Imam Shaibii rehmatullah alaih ka yeh Kehna ke“

👉Insaan Ka Quraan Ki Taweez Latkaane Me Koi Harj Nahi Hai” Bahut Badi Aur Bhaari Daleel Hai Taarikeen Ke Liye.

Kyunke Imam Shaibii RadiAllahu anh
. Ke Bare Me Imam Zehbi Rehmatullah alaih 
 Ne Al Kaashif : Raqm No 2531 Par Likha Hai Ke Imam Shaibii RadiAllahu anho Ne 500 Sahaba Ko Paaya Hai.



🌺Jisse Maloom hota hai ke 500 Sahaba RadiAllahu anho. Me se koi Quraani Taweez ka Munkir nahi tha.

Wal-hamdulillah.



🌴musalmaan Bhaiyo
Isliye Hadees or Quraan samjhna hy toh unse  samjho jo sahaba  samjhte samjhte hum tak pohacha hai


AlhamDulillah



Taawiz K Masle Pr Mukhtasar Tehqeek Or Nam Nihad Ahle Hadees Ke Aitraz Ka Ilmi Jawab

Yeh Log Kehte Hai Taweez Pehanna Ya Fir Pani Me Daalke Mareez Ko Pilaana Shirk Hai

Or Kuch Hadees Pesh Krte Hai Jisme Se Ek Hadees Yha Naql Kr Rha Hu

Huzur Sallallahu Alaihi Wasallam ne Farmaaya ke

ﻣَﻦْ ﻋَﻠَّﻖَ ﺗَﻤِﻴﻤَﺔً ﻓَﻘَﺪْ ﺃَﺷْﺮَﻙَ

Jisne Tameemah Latkaaya Usne Shirk Kiya.
(Musnad e Ahmed)

Yeh Log Aksar Kehte hai ke Tameemah Taweez Shirk hai Kyunke Hadees me Tameemah ko Shirk Bataaya gaya hai Lekin
Yaha Ghair Muqallideen Lafz e Tameemah se Dhoka Dete hai
Sabse se Pehle Tameemah ka Mana aur Mafhoom Mulaaheza Farmaaye 

Imam Ibn Hajar Asqalaani Rh Al Mutawaffa 852 Hij Farmaate hai ke Tamaaim Tameemah Ki Jama’ Hai, Is Se Muraad Wo Daane Aur Maale Hai Jo Gale Me Latkaaye Jaate Hai  Ahle Arab Zamaana E Jaahiliyat Me Yeh Aqeedah Rakhte The Ke Yeh Tamaaim Aafaat Ko Dafa Karte Hai.
(Fathul Baari : Jild 10 : Safa 196) :Scane Page Maujud Hai

Baat Wajeh Ho Gai ki Rasulallah Ne Kis Chij ko Shirk Kaha Or Kyu Lekin Yeh Log Bhole Bhale Musalmano Ko Dhokha Dete Hai Or Qurani Aayat Or ALLAH K Ism E Mubarak k Taweej ko Shirk Kehte h Ma'azALLAH

Ab Aaiye Qurani Aayat Wale Taweej k Jaiz Hone Pr Daleel Mulahiza Farmaiye

Hadees:-

ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﻋَﻠِﻲُّ ﺑْﻦُ ﻣُﺴْﻬِﺮٍ، ﻋَﻦِ ﺍﺑْﻦِ ﺃَﺑِﻲ ﻟَﻴْﻠَﻰ، ﻋَﻦِ ﺍﻟْﺤَﻜَﻢِ، ﻋَﻦْ ﺳَﻌِﻴﺪِ ﺑْﻦِ ﺟُﺒَﻴْﺮٍ، ﻋَﻦِ ﺍﺑْﻦِ ﻋَﺒَّﺎﺱٍ، ﻗَﺎﻝَ : ﺇِﺫَﺍ ﻋَﺴِﺮَ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟْﻤَﺮْﺃَﺓِ ﻭَﻟَﺪُﻫَﺎ، ﻓَﻴَﻜْﺘُﺐُ ﻫَﺎﺗَﻴْﻦِ ﺍﻟْﺂﻳَﺘَﻴْﻦِ ﻭَﺍﻟْﻜَﻠِﻤَﺎﺕِ ﻓِﻲ ﺻَﺤْﻔَﺔٍ ﺛُﻢَّ ﺗُﻐْﺴَﻞُ ﻓَﺘُﺴْﻘَﻰ ﻣِﻨْﻬَﺎ : ‏« ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﻟَﺎ ﺇِﻟَﻪَ ﺇِﻟَّﺎ ﻫُﻮَ ﺍﻟْﺤَﻠِﻴﻢُ ﺍﻟْﻜَﺮِﻳﻢُ، ﺳُﺒْﺤَﺎﻥَ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺭَﺏِّ ﺍﻟﺴَّﻤَﻮَﺍﺕِ ﺍﻟﺴَّﺒْﻊِ ﻭَﺭَﺏِّ ﺍﻟْﻌَﺮْﺵِ ﺍﻟْﻌَﻈِﻴﻢِ ‏» } ﻛَﺄَﻧَّﻬُﻢْ ﻳَﻮْﻡَ ﻳَﺮَﻭْﻧَﻬَﺎ ﻟَﻢْ ﻳَﻠْﺒَﺜُﻮﺍ ﺇِﻟَّﺎ ﻋَﺸِﻴَّﺔً ﺃَﻭْ ﺿُﺤَﺎﻫَﺎ{ ‏[ ﺍﻟﻨﺎﺯﻋﺎﺕ : 46‏] } ﻛَﺄَﻧَّﻬُﻢْ ﻳَﻮْﻡَ ﻳَﺮَﻭْﻥَ ﻣَﺎ ﻳُﻮﻋَﺪُﻭﻥَ ﻟَﻢْ ﻳَﻠْﺒَﺜُﻮﺍ ﺇِﻟَّﺎ ﺳَﺎﻋَﺔً ﻣِﻦْ ﻧَﻬَﺎﺭٍ، ﺑَﻠَﺎﻍٌ ﻓَﻬَﻞْ ﻳُﻬْﻠَﻚُ ﺇِﻟَّﺎ ﺍﻟْﻘَﻮْﻡُ ﺍﻟْﻔَﺎﺳِﻘُﻮﻥَ{ ‏[ ﺍﻷﺣﻘﺎﻑ :
35]

Sanad : Imam Abubakr Ibn abi Shaiba Rh. —
> Ali Ibn Mus-hir Rh. — > Ibn Abi Laila Rh.
— > Al Hakam Rh. — > Saeed Bin Jubair Rh.
— > Ibn Abbas Rdh.

Matan : 

Khulaasa yeh hai ke Ibn Abbas Rdh. Hazrat Abdullah Bin Abbas Rdh. Bach-che ki Padaish ke Liye 2 Aayaat e Quraani Likh kardete the ke Unko Dhokar Mareeza(Bimaar Aurat)ko Pila do

[Musannaf Ibn Abi Shaiba : Jild 8 : Safa 23, Hadees no 23855]
Scane Page Maujud Hai

Baat Wajeh Ho Gai ke Asal Qurani Taawiz Shirkiya Nhi Hai Balki Yeh Jalil ul Qadr Sahaba Se Sabeet Hai

Ab Yeh Log Keh Sakte Hai ki Taawiz Latkane ki Dalail Kaha He ? Iska Jawab InshaALLAH Dusri Post Me Ek Or Hadees Se Dunga


Note:- [Is Hadees Pr Inki Taraf Se Jitne Aitraz Hue Hai Hadees Za’eef Hai Wagairah In Sare Aitraz k Muh Tod Jawab Dye Ja Chuka Hai]





_____________________________________________

No comments:

Post a Comment

Don’t Post Spam Links, thanks For Visiting plz comments