Sawal:-Shirk Kise Kehte H...?
.
Al Jawab:-Shirk ka matlab yeh hai ke ALLAH T'AALA ke ilawa kisi dusre ko wajibul wajud ya ibadat ke layak maana jaye,
.
Yaani KHUDA T'AALA ke saath ALLAH aur MABUD hone mai kisi dusre ko sharik kiya jaaye aur yeh kufr ki sabse badtarin kism hai,
Iske siwa koi baat agarche kaisi hi buri aur sakht kufr ho phir bhi shirk nahi hai,
.
Kaun Kaunsi Cheezen Shirk Nahi Hai?,
.
1) Ambiya Alahissalam, Auliya ko muhabbat se pukarna shirk nahi, jaise YA RASOOLALLAH, YA GAUS E AZAM kahena,
2) Buzurgo se madad talab karna,
3) Buzurgo ki Mazaro par chadar phool daalna,
4) Fatiha padhna,
5) Buzurgo ke wasile se ALLAH T'AALA se dua mangna,
6) Buzurgo ki mazaro ka adab karna,
.
Hargiz shirk nahi aur na kufr hai na hi najaez wa haraam kyu ki koi bhi musalman AMBIYA, AULIYA aur dusre buzurgo yani peero aur imaamo aur shaheedon ko wajibul wujud ya layak e ibadat nahi maanta hai,
Balke tamaam musalmaan in buzurgo ko ALLAH T'AALA ka banda maan kar inki taazim karte hai taake ALLAH T'AALA apne mehboob bando ki tazim se khush ho jaye lehaza sunniyo ke yeh aamaal hargiz, hargiz shirk nahi ho sakte....!!!
_______________________________________
Kufr O Shirk Kisse Kehte Hain
शिर्क और कुफ्र
सवाल: शिर्क किसे कहते है ?
जवाब: खुदाई तआला की ज़ात व सिफ़ात में किसी को शरीक तेहरान शिर्क है.
ज़ात में शरीक ठहरने का मतलब यह है के दो (2) या दो(2) से ज़्यादा खुदा माने जैसे ईसाई तीन (3) खुदा मान कर मुशरिक हुवे.
और सिफ़ात में शरीक ठहरने का मतलब यह है की खुदाई तआला की सिफ़ात की तरह किसी दूसरे के लिए
कोई सिफ़ात साबित करे मसलन सुन्ना और देखना वगैरा जैसा की खुदाई तआला पैर साबित है,
उसी तरह किसी दूसरे के लिए सुन्ना और देखना वगैरा जाती टूर पर माने की बगैर खुदा के दिए उससे ये सिफातें खुद हासिल है,
तो शिर्क है और अगर किसी दूसरे के लिए जताई तौर पर माने के खुदाई तआला ने उससे ये सिफातें आता की है
तो शिर्क नहीं जैसा की अल्लाह तआला ने खुद इन्साफ के बारे में पारा 29 रुकू 19 में फ़रमाया जिसका तर्जुमा ये है की हमने इंसान को सुनने वाला देखने वाला बनाया.
सवाल: कुफ्र किसे कहते है?
जवाब: ज़रूरियाते दीन में से किसी एक बात का इनकार करना कुफ्र है.
ज़रूरियाते दीन बहुत है उनमे से कुछ ये है
खुदाई तआला को एक और वाजिबुल वजूद मानना
उसकी ज़ात व सिफ़ात में किसी को शरीक ना समझना,
जुल्म और झूट वगैरा तमाम उयूब से उसको पाक मानना,
उसके मलाइका और उसकी तमाम किताबो को मन्ना
क़ुरआन मजीद की हर आयत को हक़ समझना
हुज़ूर सैयदे आलम सल्ललाहु अलैहि वसल्लम और तमाम अम्बिया -ए-किराम की नुबूवत को तस्लीम करना उन सबको अज़मत वाला जानना,
उन्हें ज़लील और छोटा ना समझना उनकी हर बात जो क़तई और यकीनी तौर पर साबित हो उससे हक़ जानना
हुज़ूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम को क़ातिमून नाबिईन मानना उनके बाद किसी नबी के पैदा होने को जाइज़ ना समझना,
क़ियामत, हिसाब व किताब और जन्नत व दोज़क को हक़ मानना,
नमाज़ व रोज़ा और हज व ज़कात की फरजियात को तस्लीम करना,
जीना, चोरी और शराब नोशी वगैरा हराम क़तई की हुरमत का इतिक़ाद करना और काफिर को काफिर जानना वगैरा.
सवाल: किसी से शिर्क या कुफ्र हो जाये तो क्या करे?
जवाब: तौबा और तज्दीदे ईमान करे बीवी वाला हो तो तज्दीदे निकहा करे और मुरीद हो तो तज्दीदे बैयत भी करे.
सवाल: शिर्क और कुफ्र के अलावा कोई दूसरा गुनाह हो जाये तो माफ़ी की क्या सुरथ है?
जवाब: तौबा करे खुदाई तआला की बारगाह में रोये गीध गिड़ाये अपनी गलती पर नादिम व पशिमा हो और दिल में पक्का अहद करे के आउब कभी ऐसी गलती ना करूँगा,
सिर्फ ज़ुबान से तौबा तौबा कह लेना तौबा नहीं है.
सवाल: क्या हर क़िस्म का गुनाह तौबा से माफ़ हो सकता है?
जवाब: जो गुनाह किसी बन्दे ki हकतलफी से हो मसलन किसी का माल गज़ब कर लिया,
किसी पर तोहमत लगायी या ज़ुल्म किया तो इन गुनाहों की माफ़ी के लिए ज़रूरी है की पहले उस बन्दे का हक़ वापिस किया जाये या उससे माफ़ी मांगी जाये,
फिर खुदाई तआला से तौबा करे तो माफ़ हो सकता है.
और जिस गुनाह का ताल्लुक़ किसी बन्दे की हकता’लाफ़ी से नहीं है बल्कि सिर्फ खुदाई तआला से है,
उसकी दो क़िस्मे है एक वो जो सिर्फ तौबा से माफ़ हो सकता है
जैसे शराब नोशी का गुनाह और दूसरे वो जो सिर्फ तौबा से माफ़ नहीं हो सकते है जैसे नमाज़ों के आ पढ़ने से गुनाह इसके लिए ज़रूरी है
की वक़्त पर नमाज़ों के अदा न करने का जो गुनाह हुवा उससे तौबा करे और नमाज़ों की क़ज़ा पढ़े अगर आकिरी उम्र में कुछ क़ज़ा रह जाये तो उनके फिदियाः की वसीयत कर जाये.
_______________________________________
JOIN SUNNI WHATSAPP GROUP :-9096751100
☪ *AQAED E AHLE SUNNAT WA RADD E WAHABI* ☪
بسم الله الرحمن الرحيم
الصــلوة والسلام عليك يارسول الله ﷺ
💢 *SHIRK KYA HAI?*
✳ ALLAH TA’ALA ki zaat, sifaat me kisi ko usi k jaesa manna shirk hai, shirk ek aesa gunaah hai jo kabhi muaaf nahi hota hai baaz kaam aese hain jo ALLAH TA’ALA bhi karta hai aur bande bhi karte hain.
☯ *Maslan ALLAH TA’ALA bhi dekhta hai aur bande bhi dekhte hain, ALLAH TA’ALA bhi sunta hai aur bande bhi sunte hain ye SHIRK nahi isliye k bande ALLAH TA’ALA ki ata se dekhte hain ALLAH TA’ALA zaati taor per suntan hai, bande ALLAH ki ata se sunte hain isliye ata ki huyi cheez SHIRK nahi.*
☯ Jaesa k musalmano ka AQEEDA hai k ALLAH TA’ALA zaati taor per madadgaar hai aur HUZOOR NABI KAREEM ﷺ, tamaam ambiya wa aoliya, ALLAH ki ata se ummat k madadgaar hain. Isi tarah ALLAH TA’ALA zaati aalim ul gaib hai aur HUZOOR NABI KAREEM ﷺ ALLAH ki ata se ilm e gaib jaante hain.
✴ *Isi tarah UMMAT E MUHAMMADIYA ﷺ kabhi shirk per muttafiq nahi hogi.*
Huzoor ﷺ Ko Apni Ummat Pe Shirk Ka Khauf Nahi Tha
Hadees :
“Hazrat Uqba bin Aamir رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Riwayat Karte Hain Ki Huzoor Nabi E Akram ﷺ Ne Shuhada E Uhad Par (Dobaara) Aath-08 Saal Baad Is Tareh Namaz Padhi Goya Zindon Aur Murdon Ko Alwida Kah Rahe Hain.
Phir Aap ﷺ Mimbar Par Jalwa Afroz Huwe Aur Farmaya :
Mein Tumhara Peshraw Hoo’n, Mein Tumhare Upar Gawaah Hoo’n, Hamaari Mulakat Kee Jagah Hawz E Kawsar Hai Aur Mein Is Jagah Se Hawz E Kawsar Ko Dekh Raha Hoo’n Aur Mujhe Tumhare Mut’alliq Is Baat Ka Dar Nahin Ki Tum (Mere Baad) Shirk Me Mubtila Ho Jao’ge Balki Tumhare Mut’alliq Mujhe Duniyadaari Ki Muhabbat Me Mubtila Ho Jaane Ka Andesha Hai.
Hazrat Uqaba ibn Aamir رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Farmate Hain Ki Yeh Mera Huzoor Nabi E Akram ﷺ Ka Aakhiri Deedaar Tha (Ya’ni Us Ke Baad Jald Hee Aap ﷺ)”
References :
📒(Sahih Bukhari, Pg : 993, Kitabul Maghazi, Baab : Ghazwat E Uhud, Hadees : 4042, 4085)
📒(Sahih Muslim, Kitabul Fazail, Baab: isbati Hauzin Nabiyana Wa Sifatihi, Hadees :5689)
📒(Sunan Abu Dawood, Vol : 03, Pg : 216, Hadees : 3324)
📒(Musnad Ahmad ibn Hanbal Vol : 04, Pg : 154, Hadees : 17532)
📒(Imam Tabarani Al Mujam Ul Kabeer Vol : 17, Pg : 279, Hadees : 768)
📒(Imam Bayhaqi Sunan Kubra Vol : 04, Pg : 14, Hadees : 6601)
Scan Page Front Cover Sahih Bukhari
*🔥RIYAKARI AUR SHIRQ❓*
Huzoor ﷺ Ko Sirf Sahaba E kiram Rizwanullahim Azmayeen Ki Nahi Balki Ummat E Muslimah Kay Shirk E Akbar Me Mubtela Hone Ka Khauf Naa Tha
Balke Shirk e Ashgar (Riya Kari) Mein Ummat e Mohammadiya Mubtela Hogi
Shirk E Asgar jo Riyakari hai us se bande Ka Amal Jaaya Hojata Hai lekin is se banda Islam Se Kharij Nahi hota Hai
Ye Hamesha Yaad Rakhe bahot Bunyadi baatein Hai
HADEES 1️⃣
Hazrat Ubada bin Nusai رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ kahte hain, mein Hazrat Shaddad bin Aus رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ ke paas gaya woh apni jae namaz par baithe ro rahe the Maine puchha aye Shaddad kyu rote ho
Unhone kaha Ubada suno
Ek hadees Maine Rasoolullah ﷺ se suni hai uski wajah se ro raha hu,
Mene puchha woh hadees konsi hai
Kaha,
"Mein sarkaar ﷺ ke paas baitha tha sarkaar ﷺ ghamgheen the,
Meine puchha Ya RASOOLALLAH ﷺ MERE MAA BAAP AAP ﷺ PAR QURBAN ghamgheen kyu hain ?
To Aaqa ﷺ ne farmaya
'Mujhe meri ummat pe MERE BAAD 2 cheez ka khatra hai, (Is wajah se ghamgheen hu )'
Meine Arz ki kis cheez ka khatra ?
SHIRK aur KHUFIYA SHAHWAT ka Khauf hai.
Shaddad ne Pucha Kya Sarkar ﷺ Aapke baad Aapki Ummat Mushrik Hojaygi ?
Sarkaar ﷺ ne irshad farmaya,
Khabardaar MERI UMMAT NA CHAAND KO PUJEGI NA SURAJ KO PUJEGI NA BUTT KO PUJEGI NA DARAKHT ( tree) KO PUJEGI NA PATTHAR KO PUJEGI.
(Aye shaddad mene jise shirk kaha woh riyakari /dikhawe ke aamaal hain )
Mene arz ki ya rasool Allah, kya riyakari (dikhawe ke aamaal bhi shirk hai
Farmaya, haan."
References :
(Hakim Al Mustadrak Vol : 05, Pg : 470, Hadees : 8010)
(Sunan Ibn Majah,Kitab Uz Zuhad, Hadees : 4204)
(Musnad E Ahmad Ibn Hambal Vol : 05 , Hadees : 17250)
(Imam Bayhaki Shoebul Imaan Vol : 5, pg :333, Hadees : 6830)
(Hilyatul Aulia Vol 1 pg 466 Hadees : 899)
Scan Page
HADEES 2️⃣
Hazrat Abu Saeed Khudri رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ se rivayat hai Farmate hai
“Hum Log Dajjal k Muttalik Guftgu kar Rahe The Nabi E Karim ﷺ Tashreef Laaye Aur Farmaya Kya Mai Tumhe Us Baare Me Na Batao Jo Jiska Mujhe Tum Par Dajjal Se Zyada Khatra Hai ?
Humne Kaha Haan Rasool Allah ﷺ
Farmaya CHHUPA SHIRK (Hidden Shirk), Jab Banda Namaz K Liye Khada Ho aur Ye Khayal Kare K Log Usse Dekh Rahe Hai”
References :
(Sunan Ibn Majah, Pg : 698, kitab Uz Zuhd, Baab 21 : Hadees : 4204)
(Mishkal Al Masabih, Kitabur Riqak, Pg : 1466, Hadees : 5333)
Scan Page
Is Se Maloom Huwa Kay Dikhawe ka amal Usko Shirk E Khafi Kaha gaya hai.
Shahwat e khafiya aur Shirk E Khafi Pe ek aur hadees e paak mulahiza karen.
HADEES 3️⃣
Hazrat Ubada bin Nusayi رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ Farmate Hai Mai Hazrat Sayyidna Shaddad bin Aws رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ Ki Khidmat Me Hazir Huwa To Unhe Rota Paa Kar Sabab E Girya Daryaft Kiya To Unhone Farmaya Mujhe Us Hadees Ne Rula Diya Jo Maine Huzoor Rehmat E Aalameen ﷺ Se Suni Thi Ki Aap Ne Irshad Farmaya Mujhe Apni Ummat Par Shirk Aur Khufya Shahwat Ka Khauf hai.
Khufya Shahwat Ye Hai Ki Aadmi Subah Roze Ki Halaat Me Karega Lekin Jab Nafs Ko Marghoob Chiz Uske Saamne Aaygi To WO Us Me Pad Jayga Aur Roza Chod Dega.
Aur Shirk (khafi) Ye Hai Ki Log Ne Patthar Ko Pujenge Na Butho Ko Lekin Dikhlawe Kay Liye Amal Karenge.
References :
(Imam Abu Nuaym Ahmad Isfahani Hilyatul Awliya Wa Tabqatul Asfiya Vol : 01, Pg : 477, Hadees : 900)
(Imam Tabarani Al Mujam Ul Kabeer Vol : 07, Pg : 341-42, Hadees : 7145)
Scan Page
HADEES 4️⃣
وَعَنْ مَحْمُودِ بْنِ لَبِيدٍ - رضى الله عنه - قَالَ: قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ - صلى الله عليه وسلم -{ إِنَّ أَخْوَفَ مَا أَخَافُ عَلَيْكُمْ اَلشِّرْكُ اَلْأَصْغَرُ: اَلرِّيَاءُ
أَخْرَجَهُ أَحْمَدُ بِسَنَدٍ حَسَنٍ
Hazrat Mahmud Bin Labid Se Rivayat Hai Rasulullah Ne Farmaya Jis Cheez Ka Mujhe Tum par sabse zyada Khauf hai Wo hai SHIRK E ASGAR jo dikhawe ka amal hai.
References :
(Imam Ibn Hajar Asqalani Bulug Al Maram Pg : 544, Hadees : 1484)
(Imam Bayhaqi Shoebul Imaan Vol : 09, Pg : 154, Hadees : 6412)
Scan Page
Is tamam Rivayat Se ye saabit hai Kay Rasoolullah ﷺ Ki Ummat Shirk E Akbar Me Mullawis nahi hogi aur jo kaum e wahabiya khwarij baat baat pe shirk ka fatwa dete hai dar asal ye khud hi Shirk kay haqdar hai.
Is Ummat Me Shirk E Jali jisko Shirk E Akbar bhi kaha jaata hai wo nahi aayga jis se banda Murtad hoke Islam Se Nikal jaata hai,
Is Ummat Ka Marz Shirk E Khafi Hai Yaani Shirk E Asgar jo Riyakari hai us se bande Ka Amal Jaaya Hojata Hai lekin is se banda Islam Se Kharij Nahi hota Hai
Ye Hamesha Yaad Rakhe bahot Bunyadi baatein Hai
Scan Page👇🏻👇🏻👇🏻
************************************
.
Al Jawab:-Shirk ka matlab yeh hai ke ALLAH T'AALA ke ilawa kisi dusre ko wajibul wajud ya ibadat ke layak maana jaye,
.
Yaani KHUDA T'AALA ke saath ALLAH aur MABUD hone mai kisi dusre ko sharik kiya jaaye aur yeh kufr ki sabse badtarin kism hai,
Iske siwa koi baat agarche kaisi hi buri aur sakht kufr ho phir bhi shirk nahi hai,
.
Kaun Kaunsi Cheezen Shirk Nahi Hai?,
.
1) Ambiya Alahissalam, Auliya ko muhabbat se pukarna shirk nahi, jaise YA RASOOLALLAH, YA GAUS E AZAM kahena,
2) Buzurgo se madad talab karna,
3) Buzurgo ki Mazaro par chadar phool daalna,
4) Fatiha padhna,
5) Buzurgo ke wasile se ALLAH T'AALA se dua mangna,
6) Buzurgo ki mazaro ka adab karna,
.
Hargiz shirk nahi aur na kufr hai na hi najaez wa haraam kyu ki koi bhi musalman AMBIYA, AULIYA aur dusre buzurgo yani peero aur imaamo aur shaheedon ko wajibul wujud ya layak e ibadat nahi maanta hai,
Balke tamaam musalmaan in buzurgo ko ALLAH T'AALA ka banda maan kar inki taazim karte hai taake ALLAH T'AALA apne mehboob bando ki tazim se khush ho jaye lehaza sunniyo ke yeh aamaal hargiz, hargiz shirk nahi ho sakte....!!!
_______________________________________
Kufr O Shirk Kisse Kehte Hain
शिर्क और कुफ्र
सवाल: शिर्क किसे कहते है ?
जवाब: खुदाई तआला की ज़ात व सिफ़ात में किसी को शरीक तेहरान शिर्क है.
ज़ात में शरीक ठहरने का मतलब यह है के दो (2) या दो(2) से ज़्यादा खुदा माने जैसे ईसाई तीन (3) खुदा मान कर मुशरिक हुवे.
और सिफ़ात में शरीक ठहरने का मतलब यह है की खुदाई तआला की सिफ़ात की तरह किसी दूसरे के लिए
कोई सिफ़ात साबित करे मसलन सुन्ना और देखना वगैरा जैसा की खुदाई तआला पैर साबित है,
उसी तरह किसी दूसरे के लिए सुन्ना और देखना वगैरा जाती टूर पर माने की बगैर खुदा के दिए उससे ये सिफातें खुद हासिल है,
तो शिर्क है और अगर किसी दूसरे के लिए जताई तौर पर माने के खुदाई तआला ने उससे ये सिफातें आता की है
तो शिर्क नहीं जैसा की अल्लाह तआला ने खुद इन्साफ के बारे में पारा 29 रुकू 19 में फ़रमाया जिसका तर्जुमा ये है की हमने इंसान को सुनने वाला देखने वाला बनाया.
सवाल: कुफ्र किसे कहते है?
जवाब: ज़रूरियाते दीन में से किसी एक बात का इनकार करना कुफ्र है.
ज़रूरियाते दीन बहुत है उनमे से कुछ ये है
खुदाई तआला को एक और वाजिबुल वजूद मानना
उसकी ज़ात व सिफ़ात में किसी को शरीक ना समझना,
जुल्म और झूट वगैरा तमाम उयूब से उसको पाक मानना,
उसके मलाइका और उसकी तमाम किताबो को मन्ना
क़ुरआन मजीद की हर आयत को हक़ समझना
हुज़ूर सैयदे आलम सल्ललाहु अलैहि वसल्लम और तमाम अम्बिया -ए-किराम की नुबूवत को तस्लीम करना उन सबको अज़मत वाला जानना,
उन्हें ज़लील और छोटा ना समझना उनकी हर बात जो क़तई और यकीनी तौर पर साबित हो उससे हक़ जानना
हुज़ूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम को क़ातिमून नाबिईन मानना उनके बाद किसी नबी के पैदा होने को जाइज़ ना समझना,
क़ियामत, हिसाब व किताब और जन्नत व दोज़क को हक़ मानना,
नमाज़ व रोज़ा और हज व ज़कात की फरजियात को तस्लीम करना,
जीना, चोरी और शराब नोशी वगैरा हराम क़तई की हुरमत का इतिक़ाद करना और काफिर को काफिर जानना वगैरा.
सवाल: किसी से शिर्क या कुफ्र हो जाये तो क्या करे?
जवाब: तौबा और तज्दीदे ईमान करे बीवी वाला हो तो तज्दीदे निकहा करे और मुरीद हो तो तज्दीदे बैयत भी करे.
सवाल: शिर्क और कुफ्र के अलावा कोई दूसरा गुनाह हो जाये तो माफ़ी की क्या सुरथ है?
जवाब: तौबा करे खुदाई तआला की बारगाह में रोये गीध गिड़ाये अपनी गलती पर नादिम व पशिमा हो और दिल में पक्का अहद करे के आउब कभी ऐसी गलती ना करूँगा,
सिर्फ ज़ुबान से तौबा तौबा कह लेना तौबा नहीं है.
सवाल: क्या हर क़िस्म का गुनाह तौबा से माफ़ हो सकता है?
जवाब: जो गुनाह किसी बन्दे ki हकतलफी से हो मसलन किसी का माल गज़ब कर लिया,
किसी पर तोहमत लगायी या ज़ुल्म किया तो इन गुनाहों की माफ़ी के लिए ज़रूरी है की पहले उस बन्दे का हक़ वापिस किया जाये या उससे माफ़ी मांगी जाये,
फिर खुदाई तआला से तौबा करे तो माफ़ हो सकता है.
और जिस गुनाह का ताल्लुक़ किसी बन्दे की हकता’लाफ़ी से नहीं है बल्कि सिर्फ खुदाई तआला से है,
उसकी दो क़िस्मे है एक वो जो सिर्फ तौबा से माफ़ हो सकता है
जैसे शराब नोशी का गुनाह और दूसरे वो जो सिर्फ तौबा से माफ़ नहीं हो सकते है जैसे नमाज़ों के आ पढ़ने से गुनाह इसके लिए ज़रूरी है
की वक़्त पर नमाज़ों के अदा न करने का जो गुनाह हुवा उससे तौबा करे और नमाज़ों की क़ज़ा पढ़े अगर आकिरी उम्र में कुछ क़ज़ा रह जाये तो उनके फिदियाः की वसीयत कर जाये.
_______________________________________
JOIN SUNNI WHATSAPP GROUP :-9096751100
☪ *AQAED E AHLE SUNNAT WA RADD E WAHABI* ☪
بسم الله الرحمن الرحيم
الصــلوة والسلام عليك يارسول الله ﷺ
💢 *SHIRK KYA HAI?*
✳ ALLAH TA’ALA ki zaat, sifaat me kisi ko usi k jaesa manna shirk hai, shirk ek aesa gunaah hai jo kabhi muaaf nahi hota hai baaz kaam aese hain jo ALLAH TA’ALA bhi karta hai aur bande bhi karte hain.
☯ *Maslan ALLAH TA’ALA bhi dekhta hai aur bande bhi dekhte hain, ALLAH TA’ALA bhi sunta hai aur bande bhi sunte hain ye SHIRK nahi isliye k bande ALLAH TA’ALA ki ata se dekhte hain ALLAH TA’ALA zaati taor per suntan hai, bande ALLAH ki ata se sunte hain isliye ata ki huyi cheez SHIRK nahi.*
☯ Jaesa k musalmano ka AQEEDA hai k ALLAH TA’ALA zaati taor per madadgaar hai aur HUZOOR NABI KAREEM ﷺ, tamaam ambiya wa aoliya, ALLAH ki ata se ummat k madadgaar hain. Isi tarah ALLAH TA’ALA zaati aalim ul gaib hai aur HUZOOR NABI KAREEM ﷺ ALLAH ki ata se ilm e gaib jaante hain.
✴ *Isi tarah UMMAT E MUHAMMADIYA ﷺ kabhi shirk per muttafiq nahi hogi.*
Huzoor ﷺ Ko Apni Ummat Pe Shirk Ka Khauf Nahi Tha
Hadees :
“Hazrat Uqba bin Aamir رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Riwayat Karte Hain Ki Huzoor Nabi E Akram ﷺ Ne Shuhada E Uhad Par (Dobaara) Aath-08 Saal Baad Is Tareh Namaz Padhi Goya Zindon Aur Murdon Ko Alwida Kah Rahe Hain.
Phir Aap ﷺ Mimbar Par Jalwa Afroz Huwe Aur Farmaya :
Mein Tumhara Peshraw Hoo’n, Mein Tumhare Upar Gawaah Hoo’n, Hamaari Mulakat Kee Jagah Hawz E Kawsar Hai Aur Mein Is Jagah Se Hawz E Kawsar Ko Dekh Raha Hoo’n Aur Mujhe Tumhare Mut’alliq Is Baat Ka Dar Nahin Ki Tum (Mere Baad) Shirk Me Mubtila Ho Jao’ge Balki Tumhare Mut’alliq Mujhe Duniyadaari Ki Muhabbat Me Mubtila Ho Jaane Ka Andesha Hai.
Hazrat Uqaba ibn Aamir رضي الله ﺗﻌﺎﻟﯽٰ عنه Farmate Hain Ki Yeh Mera Huzoor Nabi E Akram ﷺ Ka Aakhiri Deedaar Tha (Ya’ni Us Ke Baad Jald Hee Aap ﷺ)”
References :
📒(Sahih Bukhari, Pg : 993, Kitabul Maghazi, Baab : Ghazwat E Uhud, Hadees : 4042, 4085)
📒(Sahih Muslim, Kitabul Fazail, Baab: isbati Hauzin Nabiyana Wa Sifatihi, Hadees :5689)
📒(Sunan Abu Dawood, Vol : 03, Pg : 216, Hadees : 3324)
📒(Musnad Ahmad ibn Hanbal Vol : 04, Pg : 154, Hadees : 17532)
📒(Imam Tabarani Al Mujam Ul Kabeer Vol : 17, Pg : 279, Hadees : 768)
📒(Imam Bayhaqi Sunan Kubra Vol : 04, Pg : 14, Hadees : 6601)
Scan Page Front Cover Sahih Bukhari
**********************************
Shrik Shrik Bolny Waloo Zara Yie Dekhoo Jo Sifaat Allah Ka Hia Wahi Sifat Shabi Nay Huzoor SALLALLAHU ALIAHI WASALAM Kay Liyi Istimaal Kiya
Hadis Padoo Aur Dekhoo
«وَعَنِ الْأَعْشَى الْمَازِنِيِّ قَالَ: أَتَيْتُ النَّبِيَّ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - فَأَنْشَدْتُهُ: *يَا مَالِكَ النَّاسِ وَدَيَّانَ الْعَرَب*ْ ... إِنِّي لَقِيتُ ذِرْبَةً مِنَ الذِّرَبِ.
رَوَاهُ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ، وَرِجَالُهُ ثِقَاتٌ. (مجمع الزوائد للامام نورالدين هيتمى عليه الرحمة).
فَخَرَجَ الْأَعْشَى حَتَّى أَتَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَعَاذَ بِهِ وَأَنْشَأَ يَقُولُ: *يَا سَيِّدَ النَّاسِ وَدَيَّانَ الْعَرَب*ْ ... إِلَيْكَ أَشْكُو ذِرْبَةً مِنَ الذِّرَبْ...الخ ( البداية والنهاية للامام ابن كثير عليه الرحمة).
*Hadis Ka Muhfoom*
Sayyedana Aashai Maazni Mustafa Jane Rehmat صلى الله عليه وسلم ki bargah me hazir huwe. Unhone Mustafa ki shaan me ash-aar kahe :
يَا مَالِكَ النَّاسِ وَدَيَّانَ الْعَرَبْ.
يَا سَيِّدَ النَّاسِ وَدَيَّانَ الْعَرَب.
Ae Logo ke MAALIK aur ARabo ko Jaza wa Saza dene wale.
Quraan Karim se Sabit hai, Malik Allah hai.
مالك يوم الدين.
ملك الناس.
Agar jaza va saza ka malik Allah hai to sahabiye Rasool ka Mustafa ko Malik kahna, kaisa.
Zahir hai Mustafa bhi Rub ki ata se malik hai.
Makhlooq ki apni sifat hoti hai, Aur Allah ki apni sifat.
Koi bhi sifat e ilahi ko sifat e makhlooq se compare nahi karta. Bulki Allah ki ata se manta hai, ab chahe jitna maane, chahe jitna maange khuda na samjha to ab shirk ka sawal hi paida nahi hota, ab wasile ki baat hai, aur ab Quraan khud vasile ka hukm deta hai.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ. (سورة المائدة ٣٥).
الله و رسوله اعلم.
الصلاة والسلام عليك يا رسول الله.
=================================
Majma ul Zawaid Ka Scane Page Laga Hia Shrik Ka Fatwa Apnay Pass Wahabiyooo Rakhna
Scan Page 👇🏻👇🏻
*********************************
Huzoor ﷺ Ko Sirf Sahaba E kiram Rizwanullahim Azmayeen Ki Nahi Balki Ummat E Muslimah Kay Shirk E Akbar Me Mubtela Hone Ka Khauf Naa Tha
Balke Shirk e Ashgar (Riya Kari) Mein Ummat e Mohammadiya Mubtela Hogi
Shirk E Asgar jo Riyakari hai us se bande Ka Amal Jaaya Hojata Hai lekin is se banda Islam Se Kharij Nahi hota Hai
Ye Hamesha Yaad Rakhe bahot Bunyadi baatein Hai
HADEES 1️⃣
Hazrat Ubada bin Nusai رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ kahte hain, mein Hazrat Shaddad bin Aus رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ ke paas gaya woh apni jae namaz par baithe ro rahe the Maine puchha aye Shaddad kyu rote ho
Unhone kaha Ubada suno
Ek hadees Maine Rasoolullah ﷺ se suni hai uski wajah se ro raha hu,
Mene puchha woh hadees konsi hai
Kaha,
"Mein sarkaar ﷺ ke paas baitha tha sarkaar ﷺ ghamgheen the,
Meine puchha Ya RASOOLALLAH ﷺ MERE MAA BAAP AAP ﷺ PAR QURBAN ghamgheen kyu hain ?
To Aaqa ﷺ ne farmaya
'Mujhe meri ummat pe MERE BAAD 2 cheez ka khatra hai, (Is wajah se ghamgheen hu )'
Meine Arz ki kis cheez ka khatra ?
SHIRK aur KHUFIYA SHAHWAT ka Khauf hai.
Shaddad ne Pucha Kya Sarkar ﷺ Aapke baad Aapki Ummat Mushrik Hojaygi ?
Sarkaar ﷺ ne irshad farmaya,
Khabardaar MERI UMMAT NA CHAAND KO PUJEGI NA SURAJ KO PUJEGI NA BUTT KO PUJEGI NA DARAKHT ( tree) KO PUJEGI NA PATTHAR KO PUJEGI.
(Aye shaddad mene jise shirk kaha woh riyakari /dikhawe ke aamaal hain )
Mene arz ki ya rasool Allah, kya riyakari (dikhawe ke aamaal bhi shirk hai
Farmaya, haan."
References :
(Hakim Al Mustadrak Vol : 05, Pg : 470, Hadees : 8010)
(Sunan Ibn Majah,Kitab Uz Zuhad, Hadees : 4204)
(Musnad E Ahmad Ibn Hambal Vol : 05 , Hadees : 17250)
(Imam Bayhaki Shoebul Imaan Vol : 5, pg :333, Hadees : 6830)
(Hilyatul Aulia Vol 1 pg 466 Hadees : 899)
Scan Page
HADEES 2️⃣
Hazrat Abu Saeed Khudri رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ se rivayat hai Farmate hai
“Hum Log Dajjal k Muttalik Guftgu kar Rahe The Nabi E Karim ﷺ Tashreef Laaye Aur Farmaya Kya Mai Tumhe Us Baare Me Na Batao Jo Jiska Mujhe Tum Par Dajjal Se Zyada Khatra Hai ?
Humne Kaha Haan Rasool Allah ﷺ
Farmaya CHHUPA SHIRK (Hidden Shirk), Jab Banda Namaz K Liye Khada Ho aur Ye Khayal Kare K Log Usse Dekh Rahe Hai”
References :
(Sunan Ibn Majah, Pg : 698, kitab Uz Zuhd, Baab 21 : Hadees : 4204)
(Mishkal Al Masabih, Kitabur Riqak, Pg : 1466, Hadees : 5333)
Scan Page
Is Se Maloom Huwa Kay Dikhawe ka amal Usko Shirk E Khafi Kaha gaya hai.
Shahwat e khafiya aur Shirk E Khafi Pe ek aur hadees e paak mulahiza karen.
HADEES 3️⃣
Hazrat Ubada bin Nusayi رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ Farmate Hai Mai Hazrat Sayyidna Shaddad bin Aws رَضِیَ اللّٰهُ تَعَالیٰ عَنْهُ Ki Khidmat Me Hazir Huwa To Unhe Rota Paa Kar Sabab E Girya Daryaft Kiya To Unhone Farmaya Mujhe Us Hadees Ne Rula Diya Jo Maine Huzoor Rehmat E Aalameen ﷺ Se Suni Thi Ki Aap Ne Irshad Farmaya Mujhe Apni Ummat Par Shirk Aur Khufya Shahwat Ka Khauf hai.
Khufya Shahwat Ye Hai Ki Aadmi Subah Roze Ki Halaat Me Karega Lekin Jab Nafs Ko Marghoob Chiz Uske Saamne Aaygi To WO Us Me Pad Jayga Aur Roza Chod Dega.
Aur Shirk (khafi) Ye Hai Ki Log Ne Patthar Ko Pujenge Na Butho Ko Lekin Dikhlawe Kay Liye Amal Karenge.
References :
(Imam Abu Nuaym Ahmad Isfahani Hilyatul Awliya Wa Tabqatul Asfiya Vol : 01, Pg : 477, Hadees : 900)
(Imam Tabarani Al Mujam Ul Kabeer Vol : 07, Pg : 341-42, Hadees : 7145)
Scan Page
HADEES 4️⃣
وَعَنْ مَحْمُودِ بْنِ لَبِيدٍ - رضى الله عنه - قَالَ: قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ - صلى الله عليه وسلم -{ إِنَّ أَخْوَفَ مَا أَخَافُ عَلَيْكُمْ اَلشِّرْكُ اَلْأَصْغَرُ: اَلرِّيَاءُ
أَخْرَجَهُ أَحْمَدُ بِسَنَدٍ حَسَنٍ
Hazrat Mahmud Bin Labid Se Rivayat Hai Rasulullah Ne Farmaya Jis Cheez Ka Mujhe Tum par sabse zyada Khauf hai Wo hai SHIRK E ASGAR jo dikhawe ka amal hai.
References :
(Imam Ibn Hajar Asqalani Bulug Al Maram Pg : 544, Hadees : 1484)
(Imam Bayhaqi Shoebul Imaan Vol : 09, Pg : 154, Hadees : 6412)
Scan Page
Is tamam Rivayat Se ye saabit hai Kay Rasoolullah ﷺ Ki Ummat Shirk E Akbar Me Mullawis nahi hogi aur jo kaum e wahabiya khwarij baat baat pe shirk ka fatwa dete hai dar asal ye khud hi Shirk kay haqdar hai.
Is Ummat Me Shirk E Jali jisko Shirk E Akbar bhi kaha jaata hai wo nahi aayga jis se banda Murtad hoke Islam Se Nikal jaata hai,
Is Ummat Ka Marz Shirk E Khafi Hai Yaani Shirk E Asgar jo Riyakari hai us se bande Ka Amal Jaaya Hojata Hai lekin is se banda Islam Se Kharij Nahi hota Hai
Ye Hamesha Yaad Rakhe bahot Bunyadi baatein Hai
Scan Page👇🏻👇🏻👇🏻
************************************












No comments:
Post a Comment
Don’t Post Spam Links, thanks For Visiting plz comments