👉 hanfi par galat ilzam lagne walo ka jawab with original scenpage👇


koi bhi kitab me in ke batye gaye aqide nahi mile app khud pad len inshaALLAH app sab ko in ki makkari nazar a jayegi

1.Yahud wa nasara apne maulvi aur darweshon ka kaha mante the is liyae Allah inhe Mushrik kharar diya.
Aur momino ko hukm diya ki Bado ka Qual mat pooch bal ki yeh poocho Allaha aur is ke Rasool ka ky Hukm hai…
(Ref from Hanafai Fiqh: Alamgiri Jild-1 page No : 12)

👉Al Jawab:👇
yeh ibarat jhooti hai orignal kitab me aisa kuchh nai hai oper scan page me dekh le




👉2. Qabr ko Bosa dena(Choom na) Haram hai yeh nasara ki adat hai.
(Ref from Hanafai Fiqh : Durr E Mukthar Jild-4 page No : 230)

👉Al Jawab: Yeh Ibarat bhi jhooti hai asal scan page me aisa kuchh nai hai ager yeh ibarat sahi hai to scan page dalo

👇niche asal kitab se dekhe



👉3. Ambiya wa Awaliya ke Qabron ko Sajda karna,Tawaf karna, Nazrane chadana Haram wa Kufr hai.

(Ref from Hanafai Fiqh : Durr E Mukthar Jild-1 page No : 53)

👉yeh ibarat bhi jhooti hai asal kitab me aisa kuchh nai hai👇




👉4. Jo Wali ki Qabr ki Ziyarat ke liyae Safar karta hai woh Jahel wa Kafir hai.
(Ref from Hanafai Fiqh : Durr E Mukthar Jild-2 page No : 529)

👉Al Jawab:👇
yeh ibarat bhi jhooti hai asal kitab me aisa kuchh nai hai nich khud dekh le


👉5. Jis Jaanwar per Gairullah ka naam pukara gaya ho aur zubah kie waqt Bismillah Allaha hu Akbar kaha ho toh who zabah Haraam hai.
(Ref from Hanafai Fiqh : Durr E Mukthar Jild-1 page No : 249&273)

👉Al Jawab;👇
yeh ibarat bhi jhooti hai asal kitab me aisa kuchh nai hai niche scan dekhe



------------------------------
Ya SCENPAGE wahabi ke taraf se hai ab is ka jawab niche hai padh lo wahabiyo
Al jawab👇👆

*بسم اللہ الرحمٰن الرحیم* 

*السلاۃ و السلام علیک یا رسول اللہ*
*صلی اللہ تعالٰی علیہ و سلم*
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
نحمدہ ونصلی و نسلم علی رسولہ الکریم 

♣♥ *آج یہ کیسا انقلاب آیا آپ کی اور اشکبار آنکھیں* ♥♣

وہابی، دیوبندی، سلفی، اہلحدیث، وغیرہ تمام باطل فرقہ کا ہمیشہ یہ دستور رہا ہے کہ وہ اپنی منافقت کا ثبوت دیتے ہوئے اہل حق حضرات(بریلویوں) پر اور ان کی تحریروں اور اقوال پر اپنی جہالت اور منافقت کے بنیاد پر الزامات کی بارش کرتے رہتے ہیں مگر اس بارش سے یہی وہابی منافق لوگ بھیگ کر بیمار ہو جاتے ہیں
بد مذہب عبارت نہ سمجھ سکے اور اعتراض کر دیا 
اولیاء کرام کی تحریر و اقوال کو سمجھنے کے لئے دیوبندیوں کے امام ربانی رشید احمد گنگوہی نے فرمایا_ 
بہر حال یہ تاویل یا مثل اس کے کلام بزرگوں میں ضروری ہے اور جو کسی کی فہم میں معنی مراد نہ آویں تو سکوت کرنا چاہیے 
📗 فتاویٰ رشیدیہ ص67،
وہابی دیوبندیوں کو چاہیے تو یہ تھا کہ اپنے مولوی کے فتویٰ کو مان کر اعتراض کرنے کے بجائے خاموش رہتے مگر انہوں نے اپنے مولوی کی بات نہ مان کر اعتراض کر دیا_
اس عبارت میں غور طلب لفظ " کیفیت" ہے 
کیفیت کیا ہوتی ہے اس کو سمجھتے ہی سارا اعتراض دور ہو جائے گا_ 

کیفیت، وجد و حال سدت فرحت، وغیرہ جب کسی پر طاری ہو جائے تو اس وقت اس پر احکام شرع معاف ہے اور اگر اس حالت میں کلمہ کفر بھی نکل جائے تو اس پر حکم کفر جاری نہیں ہوتا_

جیسا کہ حضرت منصور رحمۃ اللّه علیہ کا "اناالحق" کہنا بظاہر تو کلمہ شریح کفر ہے مگر حضرت منصور رحمۃ اللّه علیہ سے یہ کلمہ وجد و کیفیت کی حالت میں نکلا اسی لئے کسی بھی عالم نے حضرت منصور رحمۃ اللّه علیہ پر کفر کا فتویٰ نہیں لگایا_ 
بلکہ دیوبندی وہابی کے امام ربانی مولوی رشید احمد گنگوہی نے بھی حضرت منصور رحمۃ اللّه علیہ کو ولی اللہ تسلیم کیا ہے 
📘 فتاویٰ رشیدیہ، ص108
👆👇
Sab Say Pheli Baat nawab Siddiq Hasan Bholpali Ne " تاج المکلل "  Me Likha K Jo Sufiya Per fatwa Lagay wo Jahil Hai 

Lihaza Wahabiya K Imam K Fatwa Se Wahabai Jahil Sabit Huwa 😎


[Shateh Ka Hukum .....

  Shateh Jo K  Ahele ALLAH Se Ghalba E Hal Me Sadir Hoti Hai  Is Ghalba E Hal K Waqt Un Se Sadir Hone Wale kalam Ka Hukum Y Hai K Un Se Sadir Hone Wale kalam Ki Babat Ager Munasib Tawil Ho Jay To Ki Jaungi Warna Y Hi Kaha Jaynga K Un ka Kalam To Ghair Sharaai Hai Taham kahene Wala Chunke Kafiyay Jazb O Masti Aur Aalam E Shukr Me Aisa kalam Kar Raha Hai  Lihaza Aise Qaail Ko Mazur Samjhte Huwe Us Per Fatwa Nahi Denge ......Un Hazraat Ki Zaban Se Is Tarah Ka kalam jari Hone Ki Wajah Un Ki Dimagi kafiyat Ka Ba Zahir Normal Na Hona Hai ' Aur Un Ki Aqal Us Waqt Ghalba jazb O Masti K Bais Siway Mahebub E Haqiqi K Har chiz Se Be Khabar Hoti Hai ' Aur Sharaan  Is Tarah Ki Kafiyat Wale Logo ko " Marfu Ul Qalam " Kahete Hai Yani In per Koi Had E Sharai nahi Lagai Ja Sakti
 Sufi Ki Zaban Per Shateh Q Jari Hoti Hai ?

DEO Bandi Aur Ghair Muqalldin K imam Ismail Dhelvi Sahab Ki Kitab " Sirat E Mustaqim " Mulaheza Farmay Wo likhte Hai......⤵

   Isi Tarah jab Is Talib K Nafs e kamil Ko Rahemani Kashish Aur jazb Ki Maoje " Ahediyat " K Dariyaon Ki Gaheri Tahe Me kinch Le Jati Hai To " اناالحق " Aur " لیس فی جیبی سوی اللہ " ka Awaza Us Se Sadir Hone Lagta Hai
 PHIR Age Likhte Hai............Aur Y Nohayat Barik Bat Aur Nihayat Barik Mas' ala Hai ' Chahiye K Tu Is Me Khoob Tamul Aur Gor Kare Aur Us Ki Tafsil Ko Dusre Maqam Per Chore Aur Khabar Dar ! IS maumle Per Taajub Na Karna aur Inkar Se Pesh na Aana Q K Jab Wadi e Aqdas Ki Aag Se  Nidaa E " انی انااللہ رب العالمین "  Sadir Huwi Thi Phir Ashraf Ul Maqluqat Se Jo Hazraat Zat E Subahaana Ka Namuna Hai Ager "اناالحق " Ki Awaz Sadir Ho To Koi Tajub Ķi Bat Nahi

Hawala Sirat e Mustaqim Safa No 14

 Al Malfuz Me to Sarkar Aala Hazrat ne Ek Majzoob Ka Waqiya naqal Kiya Hai.....lakin Yaha To Imam Ul Wahbiya Ne khud Koi Majzub K Mai Khuda Hu Kahene Per Tajub Na Karne Balke Inkar Na Karne Ka Farmaan Jari Kiya Hai

Kaho wahbiyon Ismai Qatil K Liye Hai Koi Fatwa Tumhari Fatawa Ki pityari Me ?
👇👆
Fawaid E Faridiya Me Y Aqwal Shatiyat (  Masti Aur Shukar Ki Halat Me Sadir Hone Wale Kalam )  Ki Misalo Me Diye Gaye Hai ' Masto ( Sukari ) K Kufriya Kalimat Ki Wajah Se Unhe Kafir Nahi Kaha Jata ' Jis Ka Hal Ghalib Aur Aqal Maglub Ho Wo Marfu Ul Qalam Hai..
  Jin Se Allah Ne Qalam Utha Liya Humara Mukhalif Un Hi k Khilaf Qalam Chalata Hai..😕

Aur Fawayed E Fareediya me Ise " Shateh " K Tahet Bayan Kiya Hai..

Shaha Wali Ullah ke jawab me jo Majzub Ka Zikr Kiya Tha......Ye Usi Tarah Ka Hai.....Aur Aiso Per Hukum Nahi Aata Is Per Sab Mutafiq Hai..Deobanghi,GM ....Lekin Social Media Per Ye Awam ko Gumrah Karne Ke Liye Aise Hawalo Ka Sahara le Rahe Hai..

Ager Hum Bhi aise Waqiyat In Ki Kitabo Se Nikale To In Ko Baghne Ko Zamin Nahi Milegi.....Lekin Hum Wo Hi Aitraz karte Hai jis Ki Qabaahat Shariyat Se Sabit Hai..

In Ki Kitab Me Musa Suhag ( رحمتہ اللہ علیہ ) Ka Waqiya Likha Hua Hai...

Ab Ek  Waqiya Batata Hu..
Scan👇👇😎



***************************************

DEOBANDI KA ALA HAZRAT PAR JHOOTH

DEOBANDI SAJID APNI BADNAAMI 📚KITAAB "MASLAK E AALA HAZRAT" MEIN LIKHTA HAI,

*MAULANA AHMED RAZA KHAN SAHAB BAREILWI AUR INKA KHANDAAN SHIA THA*

 (MASLAK E AALA HAZRAT PAGE NO. 43)

📚SCAN PAGE

 JABKI DEOBANDI AMIN LIKHTA HAI

*HUM AALA HAZRAT PAR YEH ILZAAM NAHI LAGATE KE WOH SHIA KHANDAAN SE TA'ALLUK RAKHTE HUE SHIA THE KYUNKI HUME UNKE SHIA HONE KI KAHI WAZAHAT NAHI MILI*

I'AANATUL AMIN PAGE NO. 46

📚SCAN PAGE
****************************************

Hadees-e-Law Laak aur Shah Abdul Haq Muhaddis Dehelvi :

Shah Abdul Haq Muhaddis Dehelvi ne bhi is Hadees ko qubul kiya hai:
Likhte hain
Bila Shubah warid hua hai ki Haq Ta'aala ne Shabe Meraj apne Habib Sallallahu Alaihe Wasallam se farmaya: 
لو لاك لما خلقت الافلاك 
Aye Mehbub, agar aap na hote to asmano ko main paida hi na karta.
(Madarijun Nabuwwa J-2 Pg.1067) 
.
Note: Is Mafhoom ki riwayat Imam Hakim ne Mustadrak me Imam Tabrani ne Moajjam Kabeer me aur bht sare Muhaddiseen ne apni alag isnad se naqal ki hain.
Lekin iske ek ​rawi Abdur Rahman bin Zaid par Zaeef ki jirah maujud hai.

To is zoaf ke sabab Wahabi is Hadees ko hi sirey se baatil thehra dete hain Aur ye unki Jihalat hy

Jabki Usul k mutabiq rawi zaeef hone se kabhi Hadees mauzu nahi hoti, aur na sanad ke zaeef hone se matan ka zoaf lazim aata hai.
.
Aur kayi Muhaddiseen ne is Hadees ko qubul kiya hai, aur kisi Hadees se Muhaddiseen ka istidlal usko sehat ke liye kafi hota hai.

Lehaza Usul ke mutabiq ye Hadees hasan darje ki hai.

Dua ki Guzarish⤵

Scan page

_______________________________________