तलाक, हलाला और खुला की हकीकत (Talaq, Halala aur Khula Ki Hakikat)

Hamare Sunni Hanfi Jannati Barelvi Bhaiyon Ko Bhi Chahiye Ki Wo TALAQ Ki Qisme’n Aur TALAQ Dene Ka Sahi tarika malum rahe⤵

तलाक, हलाला और खुला की हकीकत (Talaq, Halala aur Khula Ki Hakikat)

हमारे सुन्नी हनफी जन्नती बरेलवी भाइयों को भी चाहिए कि वो तलाक की qisme'n  और तलाक देने का सही तरीका समझें ,वैसे तो fiqhe hanfi की किताबो में  इसके masayel bit'tafseel हैं पर awam आज कल किताबें कहाँ padhti है, या फिर किताबों का meyar इतना aalemana होता है कि लोग daqeeq अल्फ़ाज़ की बिना पर मसला ही नही समझ पाते हम, पहले  में अपमो तलाक की qisme'n आसान से आसान तार अन्दाज़ में समझ दूँ,तलाक की 3 QISME'N हैं,

 ➡1=> RAJ’EE رجعى


➡2=> BA’IN بائن


➡3=> MUGALLAZAH

Raj’ee तलाक क्या है ?

Rajee तलाक ये है कि उसे देने के बाद बीवी फौरन निकाह से बाहर नही होगी बल्कि iddat गुज़रने के बाद निकाह से बाहर होगी। और iddat के अंदर वापस लेना चाहें तो ले सकते हैं नए (new) निकाह की भी ज़रूरत nahi, (तलाक की iddat 3 haiz/M.C आना है),
अगर haamelah है तो बच्चा पैदा होते ही iddat खत्म हो गई चाहे जब पैदा हो, अगर नाबालिग है या 55- year's से ऊपर है जिसे haiz न आता हो तो इम दोनों के लिए iddat 3-month है, चंद की तारीख के हिसाब से)
Wazahat-जो लोग समझते है कि
1-तलाक Rajee है और 2-ba'in वो गलती पर हैं
1 भी Rajee है और 2 भी Rajee है, मतलब जिससे बगैर naye निकाह के Rujoo किया जा सके फिर से उसे निकाह की ज़रूरत नही,,

गुज़ारिश:-तलाक के मसाईल बहूत बारीक और ahem हैं उसके लिए आप fiqhe hanfi की उर्दू में मशहूर किताब क़ानून शरीअत या बहरे शरीअत पढ़ें और हो सके तो किसी सुन्नी अलीम के सामने पढ़ के समझें औए ziydah बेहतर ये है कि आप तलाक के मसाईल अपने राब्ते के किसी mustanad सुन्नी हनफ़ी बरेलवी आलिमे दीन से पूछें।
में ने hattle imkaan कोशिस की है कि मसले को आसान से आसान अंदाज़ में समझाऊं फिर भी कोई बात समझ मे न आये तो ज़रूर किसी सुन्नी से rujoo करें,

Ba’in तलाक किया है.?
तलाक की दूसरी qism ba'in है, इसके मतलब ये है कि बीवी fauran निकाह से बाहर हो जाये, ए.बी.ए. अगर उसी बीवी को रखना है तो naya निकाह naye महेर के साथ करना होगा, अगर औरत दूसरे से निकाह करना चाहे तो उसे iddat पूरी करनी होगी,

तलाक ba'in कैसे पढ़ते है,,?

साफ कह की में ने तुम्हे तलाक ba'in दी। या गुस्से के आलम में जा,चल,निकल रास्ता नाप,घर खाली कर, रवाना हो,दफा हो,बिस्तर उठा, wagerah ये सब अलफ़ाज़ तलाक की नीयत से कहे तो तलके  ba'in waaqe होगी,

MUGALLAZAH तलके किया है..?
तलके की तीसरी qism MUGALLAZAH है, यानी 3 तलाक अब चाहे एक साथ दे या अलग अलग अब इस surat में औरत को वापस रखना चाहे तो बिना halalah किये नही रख सकते.

Wazahat:- तलाक के साफ अलफ़ाज़ कहे जैसे तुझे तलाक दी, 1 या 2 बार कहे तो ये तलके Raj’ee है, aisi surat में बीवी को वापस रखने के लिए bosa लिया या अकेले में मुलाक़ात की या कहा मैं ने तुम्हे वापस लिया तो निकाह बाकी रहेगा. Han बेहतर है कि जब वापस लेना हो तो कम az काम 2 gawah ज़रूर बना ले ये बेहतर है और tohmaton से बचने  वाला है,और अगर वापस न लेना हो  छोड़े देना हो तो iddat गुज़रने दे अब वो खुद ब खुद निकाह से बाहर हो जायेगी,

तलाक की Qisme'n मालूम होने के बाद ये भी मालूम करना चाहिए कि तलाक दिया कैसे जाए
Awwal तो be'wajhe shar'ee तलाक दी ही न जाये लेकिन जब देना हो तो बेहतर तरीका कप अपनाया जाए,

तलाक देने के 3 तरीके हैं:-

=> AHSAN (احسن)

=> HASAN (حسن)

=> BID’EE (بدعی)•

तलके ahsan (सब से बेहतर तरीका) haiz के बाद paaki के दिनों में बीवी से हमबिस्तरी न करे और एक तलाक दे कर chhod दे,iddat पूरी होने पर बीवी खुद निकाह से बाहर हो जायेगी..
अब इसमे option ये है कि अगर उसी को रखना चाहे तो iddat से पहले उससे rujoo करे या कह कर की तुम्हे निकाह में रखता हूँ, या bosa(kiss) ले कर या अकेले में मुलाक़ात कर के, अगर iddat पूरी हो गई तो अब use rakhna चाहते है तो बीवी से naya (new) निकाह naye maher पर करे, अगर नही रखना तो बीवी दूसरे से निकाह कर सकती है।

तलके hasan (बेहतर,thik) ये है कि haiz आने के बाद paaki वाले दिनों में बिना हमबिस्तरी किये एक तलाक दे, फिर दूसरे बार haiz आये फिर paaki के दिनों में बिना सोहबत (sohbat) किये दूसरी तलाक दे, तीसरी बार paaki के दिनों में बिना सोहबत तीसरी तलाक दे, अब बीवी निकाह से बाहर हो गई, अगर उसे रखना हो तो iddat के बाद halalah के बिना नही रख सकता।

तलके BID’EE (बुरा तरीका,naya तरीका) ये है कि haiz की हालत में तलाक देने, ये paaki के दिनों में 3-तलाक एक साथ देना, या paaki के दिनों में सोहबत किया और फिर तलाक दी,

(ماخوذ از- کتب فقہ حنفی)

पहले हम तलाक की Qism'en zikar करे, फिर तलाक का तरीका बताये जो बेहतर तरीका है)

तलके AHSAN (उसपे अमल किया जाये अल्लाह ने करे कभी aisa वक़्त आये तो. तलाक के मसाईल इस qadar हैं कि उसके लिए अच्छा खासा दफ्तर चाहिए,ये हमारा mauzu नही है, बस Ijma'lan ज़िक्र कर दिया , mauzu की munasibat से, ताकि इस पोस्ट के पढ़ने वालों को सही मसले का इल्म हो, अब Aaiye अपने असल mauzu की तरफ की)
3 तलाक चाहे एक साथ दे या 3 tahar (paaki) में वो 3 ही है 1 नही बीवी को shohar बिना halalah किये अपने निकाह में नही रख सकता, alhamdulillah इस पार ahnaaf का mauqaf क़ुरान O सुन्नत के मुताबिक o mawafiq है,

Dalayel Mulahazah फरमाये:- अल्लाह पाक ने इंसानो में कुछ रिश्ते aise बनाये हैं जो इंसानो के तोड़ने से भी नही  toot ते, जैसे माँ बाप औलाद का रिश्ता, भाई भाई का रिश्ता wagera, और कुछ रिश्ते इंसानो ने खुद बनाये हैं और जब इन रिश्तों में kadwahat आजाये तो इसे अहसान तरीके से तोड़ने का तरीका भी इस्लाम मे मौजूद है, जैसे मिया बीवी का रिश्ता जो निकाह के zarye Qai'm होता है और तलाक के ज़रिए toot जाता है yahudi मज़हब में शोहर जितनी बार चाहे तलाक  दे सकता है और फिर उसी बीवी को रखना चाहे तो रख सकता है उनके yahan तलाक की कोई tehdeed(had) नही ,और esai मज़हब में तो तलाक jayez ही नही है, जिसे एक बार शादी हो गई अब उसी के साथ पूरी ज़िंदगी गुज़रना है.

Iskebar'khilaf इस्लाम ने 1 और 2 तलाक के बाद बीवी को रोकने का haq दिया है जबकि 3 तलाक देने के बाद बिना halalah किये वो use नही रख , chahe 3-तलाक 3 -tohar (paaki की halat) में दे,हो या 3 haiz में या एक साथ 3 दे हो बाहर haal वो तलके MUGALLAZAH है जिससे  निकाह toot गया, हैं ये है कि एक साथ 3-तलाक देने सख्त mana और bura है।
जैसे कि हादसे पाक में हुज़ूर ﷺ का इरशाद maujood है:-
हदीस-E-Nabwi:- हुज़ूर ﷺ तक ये खबर paonchi की एक शख्स ने अपनी बीवी को एक साथ 3-तलाक दी, इसे सुन कर आप gusse में khade huye और ये फरमाये की अल्लाह की किताब से khel करता है? Halaki में तुम्हारे अंदर अभी maujood hun

📚{سنن النسائي، کتاب الطلاق، حدیث نمبر-٣٣٩٨}

3-तलाक एक साथ देना सख्त mana और gunah है लेकिन कोई दे दे तो इसमें किसी इमाम का कोई इख़्तेलाफ़ नही की एक majlis की 3-तलाक 3 नही balki एक है,
हुज़ूर ﷺ के ज़माने पाक से 7wi sadi hijri तक इस मसले में अहलेसुन्नत व जमात का कभी इख़्तेलाफ़ हुआ ही नही , इसमे yahudi और shiyon के बाद इख़्तेलाफ़ करने वाला ibne taimiyah और उसके shagird ibne Qaiyyim है जिन्हें इस मसले में गलत raah चलने की बिना पर अपने शहर से मार कर निकाल गया , अब ibne taimiyah की baasi kadi में ubaal आज कल के अंग्रेज़ी मुजतहिद yaani gair muqallideen ला रहे हैं।
Hai
हुज़ूर गौसे पाक शेख अब्दुल कादिर जिलानी
رضی اللہ تعالٰی عنہ
 फ़रमाते हैं, 3 तलाक के बाद भी बीवी को रखने का riwaj yahudiyon में है उनसे ये मसला Rawafiz (shiyon) ने लिया

📚(غنیة الطالبين، صفحہ نمبر-١٧٢}
Yahudiyon और shiyon की pairwi करते हुए gair muqallideen ने भी एक मजलिस की 3 talak को 3 manne से इनकार किया yaani किया और पूरी उम्मत के 1450 saala ijma को thukra कर उसे 1- तलाक maane और बीवी के निकाह में बाकी होने का फरमान जारी किया, yaani क़ुरान के मुताबिक अब जो औरत बिना halalah किये jaiz न थी उसे haramah के zarye इन अंग्रेज़ी mujtahideen ने  jaiz किया। अल्लाह ﻋﺰﻭﺟﻞ आप पर फ़ज़ल फरमाये!

--------------------------PART 2⃣-----------------------------

Talaq /Divorce Ka Bayan Quran Wa Hadees Se



➡ Nikah Ek MUQADDAS islami Rishta Hai Jisse Ek Musalman Mard Ke Liye Ajnabi Muslaman Aurat Halal Ho Jati Hai Aur Ab Shohar Ko Jayez Andaaz Me Apni Khawahishaat Ko Bhi Poora Karne Ka Zarya Mil Jata Hai.Nikah Ke Zarye Aurat Shohar Ki Paband Hoti Hai, Is Pabandi Ko Khatm Karne Ka Naam TALAQ Hai. TALAQ Ke Kuch Alfaaz Muqar’rar Hain,

TALAQ Ke Ta’alluq Se Quran O Hadees Me Jo irshadaat Aaye Hain Pehle uska Zikr Ho Phir Mukhtasaran TALAQ Ki Qisme’n Aur Surten Aur Hukm Bayan Hoga Phir Nafse Mauzu Par (3-TALAQ KI TEHQEEQ Par)

BAAT Tafsili Hogi.ALLAH Pak Apni MUQADDAS Kitab Me Farmata Hai

.ٱلطَّلَٰقُ مَرَّتَانِ ۖ فَإِمْسَاكٌۢ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌۢ بِإِحْساَٰنٍ

➡  ۗTarjamah-TALAQ Jo 2 Baar Tak Hai, )

↘ Yani Jisse Biwi ko Bagair Naya Nikah Kiye Rakha Ja Sakta hai( Phir Bhalai Ke Sath Rok Lena)Yani Bagair Naye Nikah Ke Hi( Ya Nikoi )Bhalai( Ke Sath Chhod Dena……..

*☪ (قرآن کریم، سورہ بقرہ، آیت نمبر-229، ترجمہ کنزالایمان، از- اعلی حضرت علیہ الرحمہ)*

↪ Phir ALLAH Ta’ala Farmata Hai

.فَإِن طَلَّقَهَا فَلَا تَحِلُّ لَهُۥ مِنۢ بَعْدُ حَتَّىٰ تَنكِحَ زَوْجًا غَيْرَهُۥ ۗ فَإِن طَلَّقَهَا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَآ أَن يَتَرَاجَعَآ إِن ظَنَّآ أَن يُقِيمَا حُدُودَ ٱللَّهِ ۗ وَتِلْكَ حُدُودُ ٱللَّهِ يُبَيِّنُهَا لِقَوْمٍ

 يَعْلَمُون

َTarjamah- Phir Agar 3ri TALAQ Use  Dee To Ab Aurat Halal Na Hogi, Jab Tak Dusre Shohar Ke Pas Na Rahe, Phir wo Dusra Agar Use TALAQ De De To in Dono Par Gunah Nahi Ki Apas Me Mil Jayen )Ab Pehla Wala Usse  Nikah Kar Sakta Hai( Agar Guman Ho Ki Allah Ki Hadon Ko Qa’im Rakhenge, Ye Allah Ki Hade’n Hai Jo Wo Bayan Farmata Hai Samajhdaron Ke Liye

☪ (پارہ نمبر-٢، سورہ بقرہ آیت نمبر-٢٣٠}

Qari’een )Padhnewale( Gaor Kijiye Gair Muqallideen Halala Ko Ayyashi Aur Haram Kehte Hain Jab Ki Halala Quran Se Sabit Hai, Gair Muqallideen Sirf Hadees Hi Ke Dushman Nahi Balki Quran Ke Bhi Dushman Hain…

Kisi Aurat Ko Uska Shohar TALAQE MUGALLAZAH (3 TALAQ) De Ab Wahi Shakhs Us Aurat Se Nikah Karna Chahe To Uski Yahi Surat Hai Ki Aurat iddat Guzarne Ke Bad Kisi Dusre Se Nikah Kare Aur Jab Wo Use TALAQ Dega To iddat Guzarne Ke Bad Ye Pehla Usse Nikah Kar Sakta Hai, Halala isi Ko Kehte Hain Lekin Gair Muqallideen ise Haram Kehte Hain Aur Ye To Quran Hi Se Sabit Hai, Bechare Gair Muqallideen Halala Ko GALAT Keh Kar 3 TALAQ Ko Ek MaanKar (Jab Ki 3 TALAQ Par Biwi Nikah Se Nikal Gai) Logon Se Haram Kaari Karwate Hain, isi Liye Hanafi Halalah Ke Hain To Gair Muqallideen Haramah Ke.Jaise Nikah Mard-O-Aurat Ko Paband Karta Hai Waise Hi TALAQ Us Pabandi Ko Utha Deta Hai, TALAQ Ka Tasauwwur(Imagining) islam Ke Siwa Kisi Mazhab Ne Nahi Diya, Aaj Digar Mazahibwale Jo Talaq Se Faidah Utha Rahe Hain Wo islam Hi Ki Den Hai.TALAQ Ek Jayez Amal Hai Lekin Us Surat Me Jab Miya Biwi Ke Rishte Me is Qadar Kad’wahat Aajaye Ki Baat Kisi Surat Se Na Banti Ho To Shari’at Ne Hum Par Ye Aasani Ki Ke TALAQ (Azadi) Ka Rasta Banaya, Jisse Ye Dono Alag Ho Sakte Hain, Phir Ye Apni Marzi Ke MUTABIQ Kisi Dusre Se Nikah Ke Mamle Me Aazad Hain, Par Aaj Kal Baat Be Baat Talaq Dene Ka Riwaj Nikla Hai Aur Zara Bhi Koshish Nahi Ki Jati Ki Baat Ban Jaye, Koi Gusse Me TALAQ De Raha Hai, Koi Nashe Me, Koi Dahej Ke Liye, To Koi Biwi Se Chhutkara Paane Ke Liye, TALAQ Agarche Eik Jayez Amal Hai Par ALLAH Paak Use Pasand Nahi Farmata, Bila Sakht Shar’ie Zarurat Ke TALAQ Nahi Dena Chahiye, TALAQ Ke Silsile Me Chand Ahadise Pak

Padhiye. ⤵

🔮 HADEES-Huzoor صَلّی اللّه عَلَیہِ وَسَلّم Farmate Hain ibless Apna TAKHT Pani Par Bichhata Hai, Aur Apne Lashkar Ko Bhjeta Hai (Logon Ko Burai Ki Taraf Ma’il Karne Ke Liye) Aur Sab SeZada Martabah Uske Nazdeek Uska Hai Jisne Bada Fitna Kiya Ho, Har Koi (Jska Chela) Aakar Apni Kaarguzari Sunata Hai Wo Kehta Hai Tune Kuch Nahi Kiya (Bada Kaam) Ek Kehta Hai Mai Ne Mard-O-Aurat Me Judai Daal Dee, To Use Apne Qareeb Kar Leta Hai Aur Kehta Hai Haan Tu Hai (Jisne Mujhe Khush Kiya)

📚 {مسند الإمام أحمد بن حنبل، جلد-٥، صفحہ نمبر-٥٢}

📃 HADEES:Hazrat Mu’aaz Riwayat Karte Hain Huzoor صَلّی اللّه عَلَیہِ وَسَلّم Ne Farmaya:”Aye Mu’aaz ! Koi Cheez ALLAH Pak Ne Roye Zameen Par Gulam Azad Karne Se Ziyadah Pasand Nahi Ki, Aur Koi Cheez TALAQ Se Ziyadah Na’pasand Nahi Ki

📚 {سنن الدار قطنی، کتاب الطلاق، جلد-٤، صفحہ نمبر-٤٠}

Har’chand Ki TALAQ Jayez-O-HALAL Amal Hai Par Jo Bila Wajah Ho Wo ALLAH Pak Ki Narazgi Aur Gazab Ka Sabab Hai, Chunanche Ek Hadees Me Aaya Hai

📝 *HADEES:* Hazrat IBNE Umar رضی اللہ تعالٰی عنہما Se Riwayat HaiKi Huzoor صَلّی اللّه عَلَیہِ وَسَلّم  Ne Farmaya,Tamam Halal Chizon Me ALLAH Ke Nazdeek Ziyadah Na’pasand TALAQ Hai

*📚{سنن ابی داؤد، کتاب الطلاق، باب کراهية الطلاق، جلد-٢، صفحہ نمبر-٣٨٠، الحديث- ٢١٨٧}*

📃 Musalmano Ko Chahiye Ki ALLAH Wa Rasool صَلّی اللّه عَلَیہِوَسَلّم Ke Irshadaat Ko Sune Aur Uspe Amal Kare Aur Nafs-O-Shaitan Ke Fareb Me Na Aayen.Wo Aurat Jo Bila Wajah Apne Shohar Se TALAQ Ki Demand Karti Hai Aur Wajah Bahot Mamuli Hoti Hai, Jaise Shohar Ki Kamai Se Uske Arman Na Pure Hona, Ya Sasural Me NA CHALI, WAQT Ke Sath Mamlaat Theek Ho Jate Hain Aur Zara See Koshish Ki Jaye To Ghar Ko Amn-O-Sukoon Ka Gehwara Banaya Ja Sakta Hai Phir iske Liye TALAQ Lene Ki Kya Zarurat Hai?Aisi Aurten Huzoor صَلّی اللّه عَلَیہِ وَسَلّم Ka Ye Pak Farman Khoob Zahen Nasheen Kar Le’n.

📝 *HADEES:* Huzoor صَلّی اللّه عَلَیہِ وَسَلّم Ne Farmaya Jo Aurat Ba’gair Kisi Harj Ke Shohar Se TALAQ Ka Sawal Kare uspe Jannat Ki Khushbu Haram Hai


*📚{جامع ترمذی، جلد-٢، صفحہ نمبر-٤٠٣، حدیث نمبر-١١٩٠}*

Post a Comment

1 Comments

  1. Bhai sahab, aap ne post to behtreen banai hai, lekin typing mistakes bahut zyada hain, kaii jagah urdu ke hard words use kiye gaye hain, jinko samajhna gair muslims ke liye mushkil hai. Post re edit karen, asan zaban mein.

    Shukriya

    ReplyDelete

Don’t Post Spam Links, thanks For Visiting plz comments